מסיבת הפתעה בלופט

מסיבת הפתעה בלופט

אתם נוסעים עם חברים, מגיעים למקום בלתי מוכר, נכנסים למבנה שמעולם לא ביקרתם בו ופותחים דלת זרה. זה אמנם נשמע כמו פתיחה לסרט מתח, אך כך בעצם מתחילות מסיבות הפתעה עבור חוגגים רבים. במהלך החיים לא חסרות סיבות לערוך מסיבות הפתעה, כמו ימי הולדת, מסיבות גיוס, ציון של הישגים שונים והרשימה עוד ארוכה.

מסיבת הפתעה בלופט

מסיבות הפתעה מאפשרות לחברים ולבני משפחה להתאסף במקום אחד ולהפתיע אדם שיקר לכולם ביום שמוקדש רק לו. כאשר מארגנים חגיגות כאלו עולה השאלה, היכן ניתן לערוך אותן. מסעדות ומקומות דומים הם אמנם נחמדים, אך רבים מרגישים שהאווירה בהם היא רשמית מדי עבור מסיבות. כדי לפתור את הסוגיה הזו, יותר ויותר אנשים פונים לפתרון חלופי כמקום לערוך בו מסיבות – לופטים.

לופט למסיבת גיוס – לחגוג את הדרך לבקו"ם

גיוס לצבא הוא אחת מאבני הדרך החשובות ביותר בחייהם של גברים ונשים צעירים במדינת ישראל. עם הכניסה לצבא, מתחיל פרק חדש ומרגש בחייהם של רבים שעוזר להם להסתכל על העולם ועל החיים בצורה שונה ולהתחיל להתבגר בקרב חברים בגילם.

לקראת יום הגיוס המרגש, נהוג לערוך מסיבות שעוזרות להעלות חיוך על פני המתגייסים והמתגייסות הטריים, ולהיכנס ברגל ימין לפרק משמעותי בחייהם. כיוון שבמסיבות גיוס יש בדרך כלל כמה עשרות אורחים הכוללים חברים ובני משפחה, זה לא פרקטי לערוך אותם בסלון הבית. במקום זאת ניתן לשכור לופט למסיבת גיוס ולחגוג בו כמו שצריך.

מסיבת יום הולדת בלופט

לופטים הם חללים גדולים במבנים למיניהם שאין בהם קירות, דלתות פנים ומחיצות בחלקם הפנימי, מה שהופך אותם לפתוחים ולנרחבים. מסיבת הפתעה בלופט עבור מתגייסים עתידיים תאפשר להם לראות את כל יקיריהם במקום אחד, להסתובב ביניהם, לחגוג ולדבר באופן שלא ניתן לעשות בשום מקום אחר. מסיבת גיוס בלופט היא הדרך הטובה ביותר להתחיל את השירות הצבאי בחברת כל האנשים הקרובים לחיילים ולחיילות הטריים בצה"ל.

 

מקומות לימי הולדת – לופט לחגיגות עד אור הבוקר

אתם עורכים מסיבת יום הולדת במועדון, מנסים להסב את תשומת לב המלצרים כדי שיביאו לכם משקאות, מנסים לשמוע זה את זה מעבר למגברים רועמים ובסופו של דבר יוצאים בהרגשת פספוס מהמקומות הללו. חיי הלילה הם נחמדים לעתים, אך כאשר אתם מחפשים מקומות לימי הולדת, הם בהחלט אינם פתרון אידיאלי.

לעומת זאת, במסיבת הפתעה בלופט תוכלו לרקוד, לחגוג ולשתות כאוות נפשכם במחיצת האנשים הקרובים אליכם ביותר בלי הפרעות ובלי עיכובים.על מנת שתוכלו לחגוג בלי להרגיש מוגבלים במרחב, תוכלו לערוך מסיבת הפתעה בלופט שיש לו מספר מאפיינים שאין בשום מקום אחר.

עם לופטים מפנקים כיום הכוללים ג'קוזי, מערכות בידור, ברים ומקומות ישיבה, מסיבת ההפתעה הבאה שאתם מתכננים תהיה המהנה ביותר שאי פעם הייתם בה, ותגרום לכם לשחזר את החוויה כל שנה מחדש.